07 Minőségfejlesztés, minőségbiztosítási együttműködés kialakítása alprojekt
Minőségfejlesztés alprojekt elért eredményeinek összefoglalója
Az alprojekt fő célja a felsőoktatási intézmények versenyképességének javítása a harmadik generációs egyetemi szolgáltatások, a partnerelégedettség mérése és minőségbiztosítási rendszerek fejlesztése révén.
Az alprojekt elért eredményei az alábbi három dimenzió mentén foglalhatók össze:
-
1. SZTE minőségirányítási rendszer továbbfejlesztése
- Minőségügyi Adattárház kialakítása a stratégiai mutatók és minőségfejlesztési indikátorok szervezeti egység szintű monitorozásának biztosítása érdekében;
- az intézményi és kari szintű minőségfejlesztési aktivitások összehangolása, kari workshop-ok szervezése az intézményi és kari szintű beavatkozások definiálása céljából;
- intézményi önértékelés végzése, részvétel az EUA IEP nemzetközi auditban;
- szervezeti egységek minőségirányítási bizottságainak szervezett belső képzések (önértékelési és stratégiai módszertan, Evasys)
- munkatársak részvétele minőségfejlesztéssel kapcsolatos rendezvényeken;
2. Egyetemi alapfeladatok ellátásának minőségfejlesztése
- kiemelt feladat: az oktatói munka hallgatói véleményezése (OMVH kari gyakorlatok feltérképezése, fórumok, partnertalálkozók, egyeztetések az OMHV Szabályzatról;
- központi és szolgáltató szervezeti egységek ISO rendszereinek áttekintése, működésük összehangolása;
- stratégiai monitoring rendszer és a minőségügy feladatainak koordinációja;
- szervezeti egység szintű folyamatszabályozások kialakítása, minőségfejlesztés;
3. Partnerek elégedettségének fejlesztése
- munkatársi, hallgatói és végzett hallgatói felmérések
- DPR (diplomás pályakövetési rendszer) kutatások fejlesztése
- CATI kutatás
- K + F partnerek elégedettségmérésének fejlesztése