Diákigazolvány-kezelés


A diákigazolványok elektronikus kezelését és nyilvántartását az Egyetem összes kara számára a Hallgatói Szolgáltató Iroda végzi, 1999 márciusától az ARION Tanulmányi Rendszerhez – az országban elsőként – kifejlesztett, majd 2001-től az ETR-hez illesztett programmal, 2017 áprilisa óta pedig a Neptun rendszerében.


Az elmúlt húsz évben részt vettünk minden olyan országos és helyi szintű kezdeményezésben, amely a diákigazolványok kezelésével, valamint a hozzá kapcsolható szolgáltatások fejlesztésével foglalkozik. Számos felsőoktatási intézmény képviselője számára tartottunk tájékoztatókat és bemutatókat. Mindezeknek köszönhetően országosan is széles körű tapasztalatokkal és elismertséggel rendelkezünk ezen a területen.


A diákigazolvány-kezeléssel kapcsolatos feladatokat folyamatosan vettük át az egyes karoktól, és 2004. óta valamennyi kar hallgatója részére mi biztosítjuk ezt a szolgáltatást.


A diákigazolvány-kezelés jelenti a legnagyobb kontakt ügyfélszámot az Iroda feladatai közül, hiszen ez minden félév elején a hallgatók személyes megjelenését igényli. Az ezzel járó ügyfélterhelés közel 65%-a a félév első hónapjára, 50%-a a félév első két hetére koncentrálódik.


Az ügyfélszolgálat munkatársai évente közel 5-6000 diákigazolvány-igénylést kezelnek, vesznek át, ellenőriznek, és küldenek gyártásra, majd érkeztetnek, és adnak ki évente.


Mivel a diákigazolvány közokirat, annak kezelése pontos és részletes jogszabályi feltételek alapján történik, és szigorú technikai követelmények biztosítását igényli.


Diákigazolvány igénylés tájékoztató

Diákigazolvány-igénylés űrlap kitöltése