Tájékoztató a beiratkozási adminisztrációs feladatokról

Kedves Elsőéves Hallgató!

 

Engedje meg, hogy köszöntsük Önt az egyetemi polgárok körében, gratulálva a sikeres felvételihez.

A felvételről szóló döntés a 2020/2021. tanév II. félévére szól, a hallgatói jogviszonya pedig az Egyetemre történő beiratkozással jön létre. A beiratkozás a Hallgatói Szolgáltató Iroda (HSZI) és az Oktatási Igazgatóság közös szervezésében, online módon valósul meg. A beiratkozásra 2021. február 01-12 között van lehetőség az erre szolgáló Modulo űrlap kitöltésével és a szükséges dokumentumok feltöltésével.

Azért, hogy ez a kötelező adminisztráció valóban gyors és hatékony legyen, kérjük, figyelmesen olvassa el ezt a tájékoztatót, és kövesse az abban leírt lépéseket, ügyelve a határidők betartására.

1. Neptun regisztráció

A SZTE hallgatói nyilvántartási rendszerét (Neptun) és az ahhoz kapcsolt elektronikus rendszereket (Modulo, Coospace) saját azonosító-jelszó párossal használhatja. Kérjük, mielőbb regisztráljon a Neptunba. A regisztráció során rögzítse azt az e-mail címet, amelyen keresztül a jövőben a tanulmányaival, pályázatokkal és egyéb ügyintézéssel kapcsolatban értesítéseket küldhetünk Önnek.

Amennyiben már rendelkezik SZTE-s Neptun (vagy korábbi ETR-es) azonosítóval és jelszóval, azokkal továbbra is tudja használni a Neptunt. Kérem, ne regisztráljon újra! Az új képzését a Neptun-belépést követően a képernyő bal felső sarkában a Képzés szóra kattintva tudja beállítani.

2. Beiratkozás

A beiratkozást a megadott időszakon belül az Önnek megfelelő időpontban Modulo adategyeztető űrlapon végezheti el. Kérjük, lépjen be a Modulo rendszerbe, és töltse ki az Adategyeztető űrlapot 2021. február 01. és február 12. között. Az űrlapon kért adatok ellenőrzéséhez szkennelje be, és csatolja az igazoló okmányokat, dokumentumokat. Amennyiben az űrlap adataival kapcsolatban bármilyen javítás szükséges, vagy észrevételünk, kérdésünk van, azt e-mailben jelezni fogjuk Önnek.

 

Figyelem! A beiratkozás mindenki számára kötelező, az új szakra jelentkező vagy visszajelentkező hallgatók számára is!

3. Szociális támogatás helyzetfelmérő űrlap kitöltése

Bármilyen szociális alapú támogatás – pl. kollégiumi elhelyezés, szociális ösztöndíj, bérlettámogatás – megpályázásának feltétele a szociális helyzetfelmérő űrlap kitöltése a Moduloban. A kitöltés során a kitöltési útmutató szerint adja meg a kért adatokat, és csatolja a kért dokumentumok szkennelt képét! A kitöltés során különösen figyeljen a beadási határidőkre, mivel a pályázatok beadására és elbírálására viszonylag rövid idő áll rendelkezésre!

Felhívjuk figyelmét, hogy szociális támogatásban, bérlettámogatásban kizárólag állami ösztöndíjas, nappali tagozatos, aktív hallgató részesülhet.

Bővebb információ: itt, vagy az EHÖK oldalán.

4. Szociális támogatás, bérlettámogatás, kollégiumi elhelyezés űrlap kitöltése

A szociális helyzetfelmérő űrlap kitöltését követően nyújthat be pályázatot szociális ösztöndíjra, bérlettámogatásra és kollégiumi elhelyezésre. Mindegyik juttatás külön pályázattal kérhető, a helyzetfelmérő űrlap kitöltése önmagában nem jelent pályázatot egyik juttatásra sem. A pályázatok benyújtásánál vegye figyelembe a kitöltési útmutatóban leírtakat, és ügyeljen a határidők betartására!

Bővebb információ: itt, vagy az EHÖK oldalán.

5. Diákigazolvány-igénylés benyújtása

 

A már meglévő SZTE-s diákigazolvány abban az esetben használható tovább, ha a rajta szereplő adatok nem változtak meg, és új képzésének tagozata is megegyezik a diákigazolványon szereplővel.

Új, egyetemi állandó diákigazolványt a Kormányablakban (Okmányirodában) kiállított NEK (Nemzeti Egységes Kártyarendszer) adatlap birtokában igényelhet. Ehhez, kérjük, mielőbb keresse fel valamelyik Kormányablakot (Okmányirodát), vigye magával személyigazolványát és lakcímkártyáját! Ezt követően lépjen be a Moduloba, töltse ki az Állandó diákigazolvány igénylés űrlapot, amelyhez csatolja a kapott NEK adatlap képét! A diákigazolványról a HSZI honlapján talál bővebb információt.

 

A beiratkozással, adategyeztetéssel vagy az űrlapok kitöltésével kapcsolatos kérdéseivel forduljon a Hallgatói Szolgáltató Iroda ügyfélszolgálati munkatársaihoz, akik munkanapokon 9-15 óra között készséggel segítenek Önnek.

 

Az ügyfélszolgálat telefonszáma: 62/ 54-HSZI (54-4794)

E-mail címe: hszi@hszi.u-szeged.hu

Weboldala: >>>

Címe: SZTE HSZI 6722 Szeged, Ady tér 10. (Tanulmányi és Információs Központ)

Postacíme: 6701 Szeged, Pf. 1212.