Ajánlat sorszáma:
SZTE/2025/PSZ14662
Ajánlattételi határidő: 2025. május 21 09:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2025.06.18-20
A beszerzés rövid ismertetője:
A „GTK Nemzetközi Konferencia Mecenatúra pályázatban” 3 napos rendezvényre előadótermek és kapcsolódó szolgáltatások, eszközök biztosítása az alábbiak szerint:
- Pályázati forrás: MEC_SZ 149202 számú Zöld és digitális átalakulás „Tudományos Mecenatúra Pályázat”
- Időpont: 2025. június 18-20. (mellékelt tervezet szerint)
- Tervezett létszám: kb. 120 fő
- Az SZTE GTK épületének (Szeged, Kálvária sgt. 1.) kb. 1 km-es körzetében elhelyezkedő helyszín, mely alkalmas a teljes létszám befogadására.
-
Ellátás: a kávészüneteket és ebédszüneteket az egyetemi beszerzés keretein belül, a hatályos keretszerződésben nyertes cateringes céggel kívánjuk megoldani, ehhez a szükséges helyszínt kérjük biztosítani
-
Igényelt szolgáltatások, eszközök:
- 1 db nagyterem (plenáris előadóterem), min. 112 fő részére, hagyományos széksoros (színház) elrendezésben - a mellékelt tervezet szerint
- 3 db szekcióterem (min. 25-40 fő/terem), hagyományos széksoros elrendezéssel - a mellékelt tervezet szerint
- Légkondicionált termek
- Projektor, vászon, laptop, mikrofon
- Hangosítás
- WIFI-elérhetőség
- Pulpitus a plenáris előadóteremben
- A szekció termekben elegendő az előadó részére asztal, szék (nem szükséges pulpitus)
- Regisztrációhoz min. 3 db asztal biztosítása
- 10 db bankett asztal biztosítása (a catering tálalásához)
-
Technikai elvárás:
- A plenáris előadásokat (prezentációt) szükséges rögzíteni, a megrendelő által hozott külső adathordozóra menteni vagy egy linken továbbítani az elérhetőséget.
- A plenáris előadóteremben szükséges magát a teljes rendezvényt rögzíteni.
- Technikai felügyelet biztosítása végig az előadások ideje alatt.
- Esetleges létszámnövekedés esetén a plenáris előadás átjátszása egy kisebb előadóteremben (max. 20-30 fő részére). A végleges létszámról a rendezvény előtt min. 3 nappal tájékoztatás küldése a bérbeadónak.
- Kérjük feltüntetni az ÁFA kulcsot az ajánlatban.
Letölthető állományok:
előzetes tervezet - terem igények.pdfFelolvasólap_terembérlet_2.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt „Felolvasólap” beárazásával kérjük megadni.
Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
További információk:
Fizetési mód: Vállalkozó az igazolt teljesítést követően 1 db számla benyújtására jogosult, mely számlát a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással egyenlít ki.
Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető
kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Zákány Mónika, projektvezeto SZTE GTK Dékáni Hivatal, tel: +36 (62) 544-680, +36 (62) 544-000/4680
email:
zakany.monika@eco.u-szeged.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Az aktuális beszerzési eljárás értékelés alatt áll.