Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/PM11090


Vállalkozói kérdésekre adott válaszokkal kiegészítve

Meghosszabbítva 2. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Vérvételi helyiségek kialakítása az I. számú Rendelőintézetben
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/PM11090

Ajánlattételi határidő: 2020. december 07 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a dokumentált munkaterület átadástól számított 60 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

FIGYELEM! A feltöltött fájlok közt megtalálhatóak a vállalkozói kérdésekre adott válaszok (4 db word dokumentumban), kérjük ajánlataikat ennek figyelembe vételével legyenek szívesek megadni!


Tárgy: Vérvételi helyiségek kialakítása az I. sz. Szakorvosi Rendelőintézetben

Bontási munkálatok:

  • a meglévő leselejtezett röntgenberendezés bontása és elszállítása szakszerű megsemmisítésre
  • a meglévő falazat bontása a bontásra kijelölt területen (kb 240 m2)
  • elektromos szerelvények visszabontása
  • víz- szennyvíz szerelvények visszabontása
  • a meglévő álmennyezet bontása
  • a meglévő légtechnikai rendszer visszabontása
  • PVC padlóburkolat bontása
  • meglévő padlócsatornák kibontása
  • a már nem szükséges radiátorok visszabontása
  • a továbbiakban nem szükséges épületgépészeti szerelvények visszabontása
  • a bejáratnál az ablak és az ajtó és az ablak kibontása

Építési munkálatok

  • Padlóburkolat helyreállítása, kiegyenlítése, felület előkészítése
  • Helyiségek kialakítása a csatolt koncepcióterv alapján
  • Helyiségek falainak kialakítása gipszkarton falazatból (2x 2 réteg gipszkarton, 50mm es bordával, szigeteléssel)
  • A helyiségekben antibakteriális PVC padlóburkolat lerakása
  • A helyiségek falazatának előkészítése, hidegburkolása és festése mosható festékkel
  • Helyiségekben a radiátoros fűtés kiépítése, ahol a jelenlegi rendszert nem tudjuk felhasználni
  • A megmaradó radiátoroknál a sarokszelep cseréje (Nem kell termosztatikus!)
  • A meglévő légcserélő rendszert felhasználva új légcsatorna szakaszok kiépítése a helyiségek légcseréjének biztosítása érdekében (minden helyiségben ki kell építeni a váróban is!).
  • Ahol szükséges kiegészítő elszívást kell beépíteni (vizeletlabor + mosdók)! (kidobó az udvar felőli homlokzatra kerülhet)
  • A beépítésre kerülő klímák kültéri egységei az udvar felőli homlokzaton helyezhető el
  • Kazettás álmennyezet kialakítása, hogy a beépítésre kerülő gépészeti szerelvények az állmennyezet felett elvezethetőek legyenek. (bm: 3m)
  • A meglévő tűzjelző rendszer átalakítása, szakhatósági engedélyeztetése
  • A régi elektromos szerelvények cseréje (kapcsolók, konnektorok) (Legrand Valena Life)
  • Az új kialakítás miatt az összes elektromos kábel, falba süllyesztése (NEM LEHET KÁBELCSATORNA!)
  • WIFI hálózat számára 2 db végpont kiépítése a váróteremi részen
  • A felszerelésre kerülő armatúrák energiatakarékos LED-es kivitelűek legyenek
  • Az ajtók acéltokos kivitelűek fa ajtólappal, mosható kivitelben. Az ajtólap színe fehér a tok zöld színű hasonlóan a szinten lévő többi ajtóhoz.
  • A vérvételi helyiségben és a vizelet laborban a falak színe fehér
  • A többi helyiség a falszíne később egyeztetendő

Helyiségek:

  1. Öltöző:
    • kialakítás a mellékelt rajz szerint
    • gipszkarton válaszfalak építése
    • 3 db legalább 90 cm nyílásszélességű ajtók beépítése
    • beépített konyhabútor 2 tálcás mosogatóval, karos csapteleppel, felette beépített szekrénnyel
    • A konyhapult és a felső szekrény között csempeburkolat képzése (kb 1m-es sáv) (fehér)
    • 230 V-os elektromos csatlakozások kiépítése 6db (a helyszínen egyeztetve)
    • armatúrák cseréje
    • 3,5 kW klímaberendezés felszerelése
    • öltözőszekrények
  2. Személyzeti wc:
    • csempeburkolat teljes magasságig
    • csúszásmentes padlóburkolat
    • darálós WC beépítése
    • kézmosó beépítése
    • kézfertőtlenítő, szappan és papírtörlő adagolók felszerelése
    • karos csaptelep felszerelése (álló)
    • elszívó
  3. Raktár:
    • 90 cm nyílásszélességű ajtó
    • polcozás 2 m magasságig a rajzon jelölt módon
  4. Adminisztráció:
    • kialakítás a rajzon jelölt helyen
    • gipszkarton falazat építése
    • antibakteriális PVC burkolat
    • legalább 90 cm nyílásszélességű ajtók beépítése
    • 3,5 kW os klímaberendezés felszerelése
    • armatúrák cseréje
    • sötétítő roló vagy sötét színű szalagfüggöny felszerelése az ablakokra
    • 6 adminisztrátor számára alkalmas munkaasztal kialakítása (négyszögletes)
    • az asztal alatt elektromos csatlakozások és számító végpontok kialakítása (munkaállomásonként 3 db 230V-os csatlakozó és 2 db internetes végpont) Az asztalhoz az erős és gyengeáramú felállás a padlóban történik!
    • beépített szekrények, a rajzon jelölt helyeken (polcos szekrény zárható ajtókkal 2m- es magasságig)
  5. Vérvételi helyiség:
    • kialakítás a rajzon jelölt helyen
    • gipszkarton falazat építése
    • 1,8m magasságig az oldalfalakon csempeburkolat készítése fehér színben
    • a nem burkolt falfelületek festése mosható falfestékkel (pl: Medi-Farbe)
    • antibakteriális PVC padlóburkolat
    • legalább 110 cm nyílásszélességű ajtó beépítése a váró felöli oldalon (2db) a másik 2 ajró legalább 90 cm nyílásszélességgel rendelkezzen
    • kézmosó kialakítása mögötte csempeburkolattal
    • orvosi karos csaptelep és piperetárgyak felszerelése
    • 5 kW-os klímaberendezés felszerelése
    • sötétítő roló vagy sötét színű szalagfüggöny felszerelése az ablakokra
    • 4db számítógépes munkaállomás kialakítása (a rajzon jelölt helyeken)
    • 8 db internetes végpont kiépítése a számítógépes munkaállomásokhoz (állomásonként 2 db)
    • 230V-os elektromos csatlakozó kiépítése a munkaállomásokhoz 12db (3-3-3-3 db). A középen elhelyezkedő munkaállomások esetén padlóba süllyesztett csatlakozódoboz beépítése szükséges (Legrand).
    • A fal mellet jelölt helyen 2 db beépített polcos szekrény
    • 2 db irodai konténer
    • Vérvételi fakkok kialakítása 2x2m- es alapterületű és 2 m magas nem átlátszó plexifalból, minden vérvételi helynél felső, polcos, nyitott szekrény felszerelése, és 2 db 230V-os csatlakozó kiépítése (dupla).
    • A vérvételi fakkoknál kifejezetten fontos a jó megvilágítottság (MSZ EN 12464-1:2012)!
  6. Vizelet labor:
    • kialakítás a rajzon jelölt helyen
    • gipszkarton falazat
    • antibakteriális PVC burkolat
    • 1,8 m magasságig az oldalfalakon csempeburkolat készítése fehér színben
    • a maradék felfelület festése mosható fehér falfestékkel (pl: Medi-Farbe)
    • legalább 90 cm-es nyílásszélességű ajtó beépítése
    • munkapult beépítése 2 tálcás mosogatóval, illetve külön kézmosóval munkafelülettel felül beépített szekrényekkel.
    • orvosi csaptelepek felszerelése + pipere tárgyak
    • armatúrák cseréje
    • 2 db internetes végpont a munkaállomásnál
    • 230 V-os elektromos csatlakozó kiépítése 8 db (4 db a munkaállomásnál, 2 – 2 db a munkapultnál)
    • 1 db 3,5 kW–os klímaberendezés felszerelése.
    • elszívó rendszer kiépítése
  7. Recepció:
    • Átadó szekrény kialakítása a falban, két oldalról nyitható ajtóval. (Egyszerre mindig csak egy ajtó lehessen nyitva, ha megoldható.)
    • beépített recepciós pult
    • legalább 90 cm nyílásszélességű ajtó beépítése
    • 3 db internetes végpont
    • elektromos csatlakozók (4 db)
    • armatúrák cseréje
    • elszívó rendszer kiépítése
  8. Beteg WC:
    • női + mozgáskorlátozott, illetve férfi mosdó kiépítése a rajzon jelölt helyen
    • legalább 110 cm nyílásszélességű ajtó beépítése a mosdóknál
    • csempeburkolat képzése teljes belmagasságig
    • csúszásmentes padlóburkolat
    • elszívó rendszer beépítése
    • piperetárgyak felszerelés
    • armatúrák felszerelése (mozgásérzékelővel ellátva)
    • mobil nővérhívó kiépítése
    • A WC-ben lévő ablak befalazásra kerül!
    • A leendő WC és a recepció közti átjáró lezárásra kerül!
  9. Váró:
    • kialakítás a rajzon jelölt helyen
    • antibakteriális PVC padlóburkolat
    • üvegszálas tapéta + mosható fehér falfesték (pl: Medi-Farbe)
    • 2 db 5 kW-os klímaberendezés felszerelése
    • armatúrák cseréje
    • radiátoros fűtés kialakítása amennyiben az eredeti fűtési rendszer nem használható.
    • beteghívó rendszer kiépítéséhez szükséges internetes végpont és 230V-os csatlakozó kiépítése (3 db) Pontos helye később egyeztetve.
    • a 6 db 230V-os csatlakozó körben a falon 40 cm-es magasságban.

Átadáshoz szükséges dokumentációk:

  • Teljes körű D-tervi dokumentáció minden érintett szakágra kiterjedően
  • a tűzjelző rendszer teljes körű tervdokumentációja, ennek engedélyeztetése a Katasztrófavédelmi hatósággal a kivitelező feladata
  • Felelős műszaki vezetői nyilatkozat
  • Megfelelőségi nyilatkozat a beépített anyagokról
  • Garancia jegyek
  • ÉV mérési jegyzőkönyvek
  • Üzembehelyezési jegyzőkönyv a beépített klímaberendezésekről, és ezek regisztrációja a Klímavédelmi Hatóságnál
    • Kiviteli tervek hiányában a munkafolyamatokról folyamatos egyeztetés szükséges a megrendelő képviselőjével, illetve a Laboratóriumi Medicina Intézet vezetőjével.
    • Az új falak kitűzésében segítséget nyújt a Megrendelő képviselője
    • A beépített bútorzat mérete, pontos elhelyezése a kötelező helyszínbejárás, és a kialakítás során pontosításra kerül! Az árajánlat tartalmazza a beépített bútorzatot.
    • A személyzeti WC-nél a szennyvíz rácsatlakozási lehetőség Ø50mm
    • A helyiségekben oldalfali klímaberendezés feleszerelése szükséges, melyek kültéri egységei csak a belső udvaron helyezhetőek el, a csövezés és a cseppvíz elvezetés a falban történjen, és a csatornarendszerbe legyen bekötve. A multi rendszerek használata nem javasolt az esetleges későbbi meghibásodások miatt.
    • Az internetes végpontok kiépítése a folyosón található rack szekrényig szükséges. (mérési jegyzőkönyv és a kábelek felcímkézés szükséges.)
    • 1 db APC BE650G2-GR 400W 650VA szünetmentes tápegység szükséges az informatikai aktív eszközök szünetmentes megtáplálásához.

 

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

Helyszín: 6725 Szeged, Tisza Lajos krt. 97., I. sz. Rendelőintézet főbejárat

Időpont: 2020. november 19. (csütörtök), 13:00 óra

Kontaktszemély: Pál Dávid (Tel/Mobil: +36-30/631-2516)

 

Az érvényes ajánlattétel feltétele a kiírásban meghatározott kötelező előzetes helyszíni bejáráson való részvétel, ahol a felmerülő szakmai kérdések is egyeztethetők!



Letölthető állományok:
Módosított_Kivitelezési szerződés-tervezet_Vérvételi hely.docx
2020.08.31. Vérvételi helyiség kialakítása - Specifikáció.docx
Felolvasólap_tartalékkerettel.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
2020.08.31. Vérvételi helyiség kialakítása - Elbontandó terület.pdf
2020.08.31. Vérvételi helyiség kialakítása - Alaprajz.JPG
2020.08.31. Vérvételi helyiség kialakítása - Tervrajz (ÚJ).JPG
Vérvételi hely kialakítás - felmerülő kérdések 1.docx
Vérvételi hely kialakítás - felmerülő kérdések 2.docx
Vérvételi hely kialakítás - felmerülő kérdések 3.docx
Vérvételi hely kialakítás - felmerülő kérdések 4.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kivitelezési szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Puskás Izabella, Tel.: +36-62/342-502, +36-30/361-8734; E-mail: puskas.izabella@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak nettó 50 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Puskás Izabella, folyamat koordinátor SZTE Klinikai Üzemeltetési Iroda, tel: +36-62/342-502, +36-30/361-8734

email: puskas.izabella@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: MMK GOLD Kft.
Nyertes ajánlati ár: 26 096 932,-Ft+ÁFA