Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2025/PM14918


Műszaki specifikáció és költségvetés tekintetében módosított, valamint szakmai kérdés-válaszokkal kiegészített ajánlattételi felhívás

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE SP Inkubátorház meglévő, zúzott köves burkolatú parkolójának korszerűsítése szilárd burkolat kialakításával
Ajánlat sorszáma: SZTE/2025/PM14918

Ajánlattételi határidő: 2025. november 10 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A munkaterület átadástól számított 14 munkanap

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya: „SZTE SP Inkubátorház meglévő, zúzott köves burkolatú parkolójának korszerűsítése szilárd burkolat kialakításával.”

Munkaterület átadása: a szerződés aláírását követően.

Befejezési határidő: A munkaterület átadástól számított 14 munkanap.

 

A beszerzés rövid ismertetője:

  • I. SZTE SP Inkubátorház meglévő, zúzott köves burkolatú parkolójának korszerűsítése szilárd burkolat kialakításával.

Helyszín: Szeged, Budapesti út 9/A.

 

Igény rövid szakmai leírása:

a tervezett beavatkozás kizárólag az Inkubátorház épületének közvetlen megközelítését szolgáló, leggyakrabban használt szakaszt érinti. A cél egy időjárásfüggetlen, esztétikus és tartós burkolat kialakítása.

 

A kivitelezés az alábbi feladatokat tartalmazza:

Burkolandó terület nagysága: 344 m2

Feladatok részletezve:

  • A meglévő szórt burkolat 4,5 cm vastagságban történő felmarása a meglévő süllyesztett szegélyek között,
  • felület előkészítése bitumenemulziós permetezéssel,
  • 5 cm vastag aszfalt kopóréteg készítése (AC 11 kopó 50/70 (N) típusú keverékből), melegen hengerelve,
  • útcsatlakozás kialakítása,
  • a felmart- és a munkák során keletkezett egyéb hulladékot el kell szállítania a vállalkozónak!

 

Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatukat a helyszín ismeretében kérjük megadni.

Az adatok tájékoztató jellegűek, helyszíni pontosításuk szükséges.

A helyszín megtekintését az Ajánlatkérő biztosítja.

 

A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt árazótábla kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával. Kérjük, hogy cégszerűen aláírt ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.

Alkalmassági követelmények:

Az ajánlattevő alkalmatlan, amennyiben nem rendelkezik:

  1. az alábbi szakemberekkel:
    • a tevékenységnek megfelelő felelős műszaki vezető

Általános elvárások:

A vállalkozó a kiadott dokumentációt (műszaki leírást, költségvetést stb) és az építési helyszínt, szakkivitelezőtől elvárhatóan ellenőrzi, az ajánlata minden körülményre kiterjed, illetve alapját képező költségvetés kiadása esetén, a költségvetés beárazásánál ezen körülményeket figyelembe veszi, egyeztet, helybenhagy.

A munka nem építési engedély köteles.

A munkálatokat követően a rendeltetésszerű használat alapvető követelmény, minden egyéb utólagos beavatkozás nélkül.

A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. kivitelezőnek folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről, és a hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelő hulladékkezelést kell alkalmazni. Az ajánlatnak tartalmaznia kell a finomtakarítás költségeit is. A hulladékszállítás során a vonulási útvonalat az esetleges a hulladékszállításból adódó szennyeződéstől mentesíteni köteles a kivitelező. A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, törmelékszállítás, finomtakarítás költségei).

Az esetlegesen a kivitelezés helyszínén maradó berendezési tárgyak bevédéséről a kivitelezőnek kell gondoskodnia! 

A szakszerűtlen tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni.

A kivitelezési munkát a Megrendelővel történő egyeztetés alapján kell végezni.

 

Szükséges dokumentumok:

  • Kivitelezői nyilatkozat (a tevékenységnek megfelelő felelős műszaki vezető szakmai nyilatkozatának beszerzése)
  • Beépített anyagok minőségi tanúsításai, műbizonylatai (rendszerint az ÉMI által kiadott okiratok, engedélyek, (Magyar nyelvű)

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

nettó összeg:………………………..,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

 

Vállalkozó kizárólag 1 db végszámlát nyújthat be.

 

Végszámla: A teljes építési munka befejezése, és átadása, az építőipari kivitelezési tevékenységről szóló 191/2009.(IX.15.) Korm. rend. 33.§-ában meghatározott nyilatkozatok, dokumentumok, tanúsítványok, igazolások és útmutatók Megrendelő részére történő hiánytalan átadása után nyújtható be a teljesítésigazolásban szereplő – a fel nem használt pótmunka kerettel - csökkentett bruttó átalány vállalkozói díjra.

 

A számla fizetési határideje 30 naptári nap.

Megrendelő előleget nem fizet.

Megrendelő előteljesítést elfogad.



Letölthető állományok:
Építési-Kivitelezési szerződés tervezet_SP Inkubátorház parkolójának korszerűsítése_TMT.docx
2. sz. melléklet_helyszíni képek.pdf
Felolvasólap.doc
Műszaki tartalom_TMT_11.05..docx
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
aszfaltozás árazótábla_mód_1105_TMT.xls
Szakmai kérdések és válaszok_11.05..docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kötendő szerződés tervezete, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával – annak kötelező tartalmi elemeire vonatkozóan (pl: cégadatok, kötbér, garancia, fizetési feltétel stb.) - automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet szakmai tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, az ajánlat megalapozott megtétele érdekében azt még az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: geller.eva@szte.hu).

 

Amennyiben a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés tartalmi elemeivel, illetve megadott mennyiségi adataival kapcsolatban kérdése merül föl, azt az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban jelezni az Ajánlatkérő részére (E-mail: geller.eva@szte.hu). Előzetes egyeztetés, jelzés hiányában az árazatlan költségvetés Ajánlatkérő részéről megadott igénytartalma nem módosítható!


Ajánlattevő részéről vállalt ajánlati kötöttség az ajánlatok bontását követő naptól számított 60 naptári nap

Az Ajánlattevő az ajánlatához az ajánlat benyújtásától az ajánlati kötöttség ideje alatt kötve van, azt vissza nem vonhatja, illetve nem módosíthatja (kivéve, ha Ajánlatkérő az ajánlattételi felhívást a szakmai tartalom tekintetében módosítja). Az ajánlati kötöttség időtartama 60 (hatvan) naptári nap azzal, hogy a határidő kezdőnapja az ajánlattételi határidő lejártát illetve az ajánlatok bontását követő naptári nap. Az eljárás eredménytelenné nyilvánítása esetén a 60 napos időtartam lejárta előtt megszűnik az ajánlati kötöttség.

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Talla Mónika Tímea, Tel.: +36 70 657 9327; E-mail: talla.monika.timea@szte.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: geller.eva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, MI MBI irodavezető

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Talla Mónika Tímea, műszaki ellenőr SZTE MI MBI, tel: +36 70 657 9327

email: talla.monika.timea@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárás értékelés alatt áll.