Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PM14263

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE BBMK Szeged, Tisza L. krt. 81. szám alatti épület (Hrsz: 3435) részleges energetikai korszerűsítése kiviteli terveinek elkészítése
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PM14263

Ajánlattételi határidő: 2024. november 29 11:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződés hatályba lépésétől számított 75 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya:

SZTE BBMK Szeged, Tisza L. krt. 81. szám alatti épület (Hrsz: 3435) részleges energetikai korszerűsítése kiviteli terveinek elkészítése.

A beszerzés részletes ismertetése:

A feladat kiviteli tervek készítése az SZTE BBMK Szeged Tisza Lajos krt. 81 sz. alatti épülete („Négyembörös” ház) teljes alapterületén a fűtési rendszer felújításának valamint a belső udvari homlokzati nyílászáróinak cseréjére vonatkozóan.


A tervezéssel szembeni alapvető követelmény az alábbiaknak való megfelelés:

Átlagosan legalább az épületek felújításáról szóló (EU) 2019/786 bizottsági ajánlásban meghatározott mértékű közepes mélységű felújítást kell végrehajtani az épületek primerenergia-megtakarítására vonatkozóan, és a közvetlen és közvetett ÜHG-kibocsátást az előzetes kibocsátásokhoz képest legalább 30%-kal kell csökkenteni.”


Fűtési rendszer korszerűsítése

A jelenlegi parapet konvektoros fűtési rendszer radiátoros rendszerré alakítására kiviteli tervek születtek, melyek jelen pályázat mellékletei. Szükséges a meglévő, bontandó gázkonvektorok bontásáról szolgáltatói engedélyes terv készítése. A kiadott fűtés tervek ellenőrzésén, szükség szerinti módosításán túl, szükséges azok komplettírozása - árazott tételes költségvetés készítése, gázmérő aktualizálása – szükség szerinti cseréjének engedélyeztetése, illetve minden olyan műszaki dokumentum elkészítése, melyek a fűtéskorszerűsítés kivitelezéshez szükségesek. Feladat továbbá a szolgáltatókkal történő szükséges egyeztetések és szolgáltató általi tervengedélyeztetések, minden kapcsolódó ügyintézéssel.


Udvari, homlokzati nyílászárók cseréi

A jelenlegi romlott állagú fa nyílászárókat új, hőszigetelt üvegezésű, energetikailag hatékony, korszerű, az épülethez illeszkedő anyagú és megjelenésű szerkezetekre kell cserélni.

A tervezés során el kell végezni a nyílászárók felmérését, konszignációk, árazott és árazatlan költségvetések készítését a szükséges járulékos munkákkal, illetve minden olyan műszaki dokumentum elkészítése, melyek a kivitelezéshez szükségesek.

Szükség esetén az érintett szakhatóságokkal az egyeztetéseket le kell folytatni.

 

Szükséges épületenergetikai számítások elvégzése mind a meglévő, mind a tervezett és megvalósult állapotokra a minimum 30%-os ÜHG kibocsátás megtakarítás kimutatására, a fűtési rendszer felújítására, illetve az ablakcserékre. Amennyiben a minimum 30%-os ÜHG kibocsátás megtakarítás eléréséhez szükséges, tervezési feladat a padlásfödém hőszigetelése, vagy egyéb műszaki megoldás is.

 

FONTOS: A tervezést a témák (fűtés, ablakcsere, födémszigetelés…) megbontásával kérjük elvégezni és dokumentálni, hogy a kivitelezés ütemenként is végezhető legyen.

A helyszín megtekintésére igény esetén lehetőség van. Tájékoztatásként csatoljuk az épület szintenkénti felmérési alaprajzait, (az ajánlatkérés csak a bal oldali, „Négyembörös házra vonatkozik) amelyek igény esetén dwg formátumban is rendelkezésre állnak. Ellenőrzésük helyszíni felméréssel szükséges!

Teljesítés tervezett időpontja:

A szerződés hatályba lépésétől számított 75 naptári nap.

Pályázat beadását megelőzően helyszíni bejáráson lehet opcionálisan részt venni az alábbiak szerint.

A helyszíni bejárás nem kötelező, de ajánlott és Ajánlatkérő arra lehetőséget biztosít az alábbiak szerint:

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

Időpont: 2024. 11. 26. (kedd) 9:00 óra

Találkozó: a Szeged, Tisza L. krt. 79. épület portáján

Helyszíni kapcsolattartó: Fazekas Balázs 30/461-4084

A helyszíni bejárásról jelenléti ív készül!

A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.


A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni. Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.

Ajánlattételnél lehetőség van zip , rar és egyéb tömörített fájlformátumban történő feltöltésre is. Illetve adott esetben egy Ajánlattevő több fájlt külön - külön (egyesével) is fel tud tölteni. Tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy a feltöltésekről nem kapnak automatikus választ.



Letölthető állományok:
TERVEZÉSI szerződés tervezet_BBMK energ. korszerűsítés tervezése.pdf
1.sz. mell_Alaprajzok és fűtési terv.zip
Műszaki_leíras BBMK.docx
Felolvasólap.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kiíráshoz csatolt szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: geller.eva@szte.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Kószó Péter, Tel.: 06-30-371-7517; E-mail: koszo.peter@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: geller.eva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, MI MBI irodavezető

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kószó Péter, építész muszaki ellenor SZTE Muszaki Igazgatóság Muszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 545-605, +36 (62) 544-000/5605

email: koszo.peter@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.