Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PM14248


Fizetési feltételek tekintetében módosított ajánlattételi felhívás

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Károlyi Mihály Kollégium, (6724 Szeged, Kossuth Lajos sgt. 74.) épületében üzemelő 33-0149 és 33-0150 azonossági számú felvonó berendezések cseréje tervezéssel és engedélyeztetéssel együtt.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PM14248

Ajánlattételi határidő: 2024. november 26 11:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Tervezés: a szerződés hatályba lépésétől számított 30 naptári nap; Kivitelezés: tervezést követően a dokumentált területátadástól számított 180 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya: SZTE Károlyi Mihály Kollégium, (6724 Szeged, Kossuth Lajos sgt. 74.) épületében üzemelő 33-0149 és 33-0150 azonossági számú felvonó berendezések cseréje tervezéssel és engedélyeztetéssel együtt.

 

Teljesítési határidők:

Tervezés: a szerződés hatályba lépésétől számított 30 naptári nap, amely a munkaközi tervanyag szállításával kerül teljesítésre.

Kivitelezés: tervezést követően a dokumentált területátadástól számított 180 naptári nap, amely a sikeres műszaki átvétellel, érvényes hatósági engedéllyel és a megvalósulási dokumentáció szállításával kerül teljesítésre.

 

Elvégzendő feladat:

A meglévő felvonó bontási tervének elkészítése, engedélyeztetése, bontása és a bontott anyag elszállítása, új felvonó-berendezés tervezése, engedélyeztetése, gyártása, helyszínre szállítása, felszerelése, szükség esetén a villamos betép kiépítése és a kapcsolódó építőmesteri, elektromos munkák elvégzése valamint a hatósági átadás és a használatbavételi eljárás lebonyolítása.


Általános kivitelezési előírások:

A munkálatokat követően a rendeltetésszerű használat alapvető követelmény, minden egyéb utólagos beavatkozás nélkül. A Hétköznapi és a hétvégi munkavégzés, az Intézet vezetésével történő írásban rögzített feltételek szerint lehetséges. A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. Vállalkozónak el kell szállítania a teljesítési helyszínről. A műszaki átadás-átvétel feltétele többek között, hogy a Vállalkozó a keletkezett építési és bontási hulladék lerakóhelyi átvételét bizonyító szállítólevelek másolatát, továbbá az ártalmatlanításra, újra hasznosításra való átvételt igazolja, az igazolást csatolja az átadási dokumentációhoz. A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, törmelékszállítás, veszélyes hulladék elszállítását, ideiglenes melléklétesítmények, útban lévő berendezések vagy szerelvények bontását és visszaszerelését, finomtakarítás költségei). A szakszerűtlen bontási, beépítési tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni, az eredeti állapotot kialakítani. Amennyibe az ajánlattevő eltérne a műszaki leírásban megjelölt típustól akkor előzetesen a műszaki egyenértéket az ajánlattevőnek kell bizonyítania, teljes körűen írásban. Az egyenértéket a Megrendelő hagyja jóvá. Az elvégzendő munkákat I. osztályú minőségben kell elkészíteni, az érvényben lévő munkavédelmi és balesetvédelmi előírások betartásával. A beépített anyagoknak megfelelőségi bizonylattal kell rendelkezniük.

 

Tervezési követelmények, előírások:

A tervek elkészítésénél alapvető szempont a műszakilag megfelelő, de költséghatékony megoldások betervezése. A tervezőnek le kell folytatnia a szükséges hatósági, szakhatósági egyeztetéseket, valamint folyamatos konzultációkat az üzemeltető képviselőjével.

A tervezőnek a tervezési feladat megkezdése előtt egyeztetni kell a megrendelővel a felvonó kialakításáról (külső-belső megjelenésérő, színekről stb.), erről jegyzőkönyvet kell felvennie. A tervezési feladatot csak jóváhagyás után lehet elkezdeni!


A tervezőnek a tervezési feladat elvégzéséhez szükséges mindennemű feltárást el kell végezni, ezek költségét – az ideiglenes helyreállítással – az ajánlati árnak tartalmaznia kell. Az egyetem a feltáráshoz szükséges területet biztosítja.

A tervezés, kivitelezés valamint a szakhatósági egyeztetések során felmerülő összes költség a nyertes pályázót terheli! (Tulajdoni lap és hiteles térképmásolat kiváltása, közreműködő szakhatóságok igazgatási szolgáltatási díjai, szakértői díjak, üzemügyeletesi oktatási díj, átadás- átvételi eljárás költsége.)

A Tervezőnek le kell folytatnia a szükséges hatósági, szakhatósági és egyéb szakértői egyeztetéseket, valamint folyamatos konzultációkat az üzemeltető képviselőjével, ezen egyeztetésekről és konzultációkról emlékeztetőt köteles felvenni, melyet az érintetteknek eljuttat. A Tervezőnek lehetőleg olyan megoldásokat kell beterveznie, melyek megvalósítása nem építési engedély, vagy bejelentés köteles tevékenység.

 

Vállalási árat a kiíráshoz csatolt árazótáblán kérjük megadni! Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot és kitöltött valamint cégszerűen aláírt felolvasólapot is az ajánlatukhoz csatolni.

 

Alkalmassági és ajánlat érvényességi feltételek:

A pályázat beadásakor egyidejűleg csatolni kell a pályázati anyag mellé az alábbi igazolásokat:

  • 1.) Igazolnia kell felvonó tervezői valamint szerelői jogosultságát (Bizonyítvány, Oklevél, stb.).

 

Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatukat a helyszín ismeretében kérjük megadni!

A helyszíni bejárás nem kötelező, de ajánlott és arra Ajánlatkérő lehetőséget biztosít az alábbiak szerint:

Időpont: 2024.11.21. (csütörtök) 13 óra

Helyszín: 6724 Szeged, Kossuth Lajos sgt. 74. (kollégium előtt vagy a portánál)

Kontaktszemély: Sári Krisztián gépész műszaki menedzser, sari.krisztian@szte.hu , +36 30/528-0409

Kérjük, hogy a bejáráson történő megjelenési szándékukat (telefonon vagy e-mailben) előre jelezzék a megadott kontaktszemély részére. Amennyiben további információt szeretnének az elvégzendő munkával kapcsolatban, a kontaktszemélytől kérhetnek információt.

 

Fizetési feltételek:

30%- os részszámla: a benyújtott tervek Megrendelő részéről történő elfogadását, illetve a meglévő felvonó bontását követően és az új felvonó berendezések szállítói visszaigazolását követően

40% - os részszámla felvonó-berendezések helyszínre szállítása után

30% - os végszámla sikeres hatósági átadás után.

 

Teljesítés:

a díjbekérő kézhezvételétől számított 15 napon belül, míg a második részszámla és a végszámla esetén 30 napon belül.




Letölthető állományok:
Felolvasólap.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Árazótábla_Károlyi koli lift csere.xlsx
Tervezési-Kivitelezési kombinált szerződés_Mód_Károlyi Koll. felvonók cseréje tervezéssel.pdf
Műszaki leírás_Mód_Károlyi koli lift csere.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kiíráshoz csatolt szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: geller.eva@szte.hu).

 

Amennyiben a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés tartalmi elemeivel, illetve megadott mennyiségi adataival kapcsolatban kérdése merül föl, azt az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban jelezni az Ajánlatkérő részére (E-mail: geller.eva@szte.hu). Előzetes egyeztetés, jelzés hiányában az árazatlan költségvetés Ajánlatkérő részéről megadott igénytartalma nem módosítható!

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Sári Krisztián, sari.krisztian@szte.hu , +36 30/528-0409

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: geller.eva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Puskás Izabella, MI MÜR műszaki menedzser

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Sári Krisztián, műszaki menedzser SZTE MI MÜR, tel: +36 30/528-0409

email: sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.