Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PM14195

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE MGK Kollégium biztonsági kamerarendszer kiépítése, telepítése
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PM14195

Ajánlattételi határidő: 2024. november 08 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a dokumentált munkaterület adástól számított 30 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:
SZTE Mezőgazdasági Kar Kollégium - biztonsági kamerarendszer telepítése

Helyszín: SZTE Mezőgazdasági Kar Kollégium (6800 Hódmezővásárhely, Petőfi út 10-12.)

Feladat: az épület területén elkövetett vagyon elleni károkozások és rongálások jövőbeni kiküszöbölése érdekében szükségessé vált biztonsági kamerarendszer telepítése az alábbi műszaki tartalom alapján. Az NVR-t a szerverszobában (RACK szekrényben), a megfigyelő monitort, egeret illetve a rendszer kezeléséhez szükséges többi elemet a portai helyiségben kell elhelyezni. A műszaki átadás feltételei: működő rendszer, visszanézés/archiválás próba, összes Admin szintű rendszer hozzáférési adat (név, jelszó, stb) átadása a megrendelő képviselőjének.

A helyszíni bejárás nem kötelező, azonban Ajánlatkérő arra lehetőséget biztosít.
Időpont: 2024.11.05. (kedd) 10:00 óra
Helyszín: SZTE Mezőgazdasági Kar Kollégium (6800 Hódmezővásárhely, Petőfi út 10-12.)

Kontaktszemély: Lakatos István, Tel: 06 30 870 4878, email: lakatos.istvan@gmf.u-szeged.hu


ESZKÖZ MEGNEVEZÉSE SPECIFIKÁCIÓK MENNYISÉG
NVR 32 db IP kamera jelének rögzítése, minimum 2 Megapixel felbontás, H265 tömörítés, HD-TVI kimenet, 2 db SATA interfész. (pl. HIKVISION DS-7632NXI-K2) 1 db
merevlemez 6 TB biztonságtechnikai merevlemez, SATA3, 256MB cache, 24/7 alkalmazásra, nem RAID kompatibilis 2 db
kamera 2 Megapixel felbontás, 25 fps, infra LED (30m), fix optika (fókusz, írisz) mini dómkamera (pl. Hikvision - DS-2CD1123G0E-I) 26 db
mennyezeti konzol 101 mm ferde mennyezei konzol (pl. Hikvision DS-1259ZJ) 26 db
kamera 4 MP felbontás, 25 fps, 0 lux, infra LED (40m), fix optika (fókusz, írisz) csőkamera (pl. Hikvision DS-2CD2043 G2-I) 6 db
kötődoboz csőkamerához 100x13,2x129 mm méretű (pl. Hikvision DS-1280ZJ-XS) 6 db
hálózati switch 16 portos POE switch biztonságtechnikai rendszerekhez, 100Mbit/s (pl. Hikvision DS-3E1318P-EI) 1 db
hálózati switch 10 portos POE switch (120W) biztonságtechnikai rendszerekhez, 1 HiPOE + 7 POE+ (at) + 2 uplink port (pl. Hikvision DS-3E0310HP-E) 2 db
hálózati switch 6 portos POE switch (60W) biztonságtechnikai rendszerekhez, 1 HiPOE + 3 POE+ (at) + 2 uplink port (pl. Hikvision DS-3E0106HP-E) 2 db
megjelenítő 27" LED monitor, 178 ° betekintési szög, Full HD felbontás, 7/24 folyamatos üzem, (pl. HIKVISION DS-D5027F2-1P2) 1 db
kábel CAT5E UTP falikábel, (pl. Hikvision DS-1LN5E-E/E) 1500 méter
kábelcsatorna műanyag 20x16 mm méretű kábelcsatorna 350 méter
segédanyagok kábelek, csatlakozók, illesztők 1 klt.
munkadíj    
ÖSSZESEN    


A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.


Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az ajánlatételi felhívás első 5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő az ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.


A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával. Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.





Letölthető állományok:
Vállalkozási szerződés_MGK Kollégium kamerarendszer kiép.pdf
Felolvasólap.doc
Mód_arazatlan_koltsegvetes MGK Kollégium kamerarendszer kiépítés.xlsx
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
MGK kamera_műszaki tartalom.xlsx
Tervrajzok.zip

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kiíráshoz csatolt szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: geller.eva@szte.hu).

 

Amennyiben a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés tartalmi elemeivel, illetve megadott mennyiségi adataival kapcsolatban kérdése merül föl, azt az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban jelezni az Ajánlatkérő részére (E-mail: geller.eva@szte.hu). Előzetes egyeztetés, jelzés hiányában az árazatlan költségvetés Ajánlatkérő részéről megadott igénytartalma nem módosítható!

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Lakatos István, Tel: 06 30 870 4878, email: lakatos.istvan@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: geller.eva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Pap Róbert, SZTE MI Rendészeti Részleg, igazgatóhelyettes

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Lakatos István, vagyonvédelmi munkatárs SZTE MI Rendészeti Részleg Védelmi Iroda, tel: 06 30 870 4878

email: lakatos.istvan@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárás értékelés alatt áll.