Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PM14151


Kérdés-válaszokkal kiegészített ajánlattételi felhívás

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE 40 helyszínén lévő napelemes rendszer komplett karbantartási és javítási munkái
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PM14151

Ajánlattételi határidő: 2024. október 16 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a szerződés hatályba lépését követő dokumentált munkaterület átadást követően a rendszer karbantartási feladatokat 6 havonta köteles végezni a Vállalkozó, az eseti javítási munkálatokat a szerződés hatálya alatt folyamatosan

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya: SZTE 40 helyszínén lévő napelemes rendszer komplett karbantartási és javítási munkái


Szerződés időtartama: a hatályba lépéstől számított 1+1 év, mindösszesen 2 év, illetve hatálya maximum a teljes szerződéses időszakra meghatározott keretösszeg (nettó 14.990.000 Ft) lehívásáig terjed. Évenként a határozott idő lejártát megelőző 30. napig bármelyik fél jogosult a szerződést felmondással megszüntetni. Amennyiben ilyen felmondás nem történik, úgy a szerződés további 1 év határozott időre meghosszabbodik. A szerződés a 2 év lejártával, illetve a jelen szerződés 3. pontjában megadott lehívható keretösszeg elérése esetén hatályát veszti.

Teljesítés tervezett időpontja: a szerződés hatályba lépését követő dokumentált munkaterület átadást követően a rendszer karbantartási feladatokat 6 havonta köteles végezni a Vállalkozó, az eseti javítási munkálatokat a Megrendelővel történt egyeztetések alapján a szerződés hatálya alatt folyamatosan.

 

A beszerzés rövid ismertetője: SZTE 40 helyszínén lévő napelemes rendszer komplett karbantartási és javítási munkái az 54/2014.(XII.5.) BM rendelettel kiadott Országos Tűzvédelmi Szabályzat 255. §. (7.) f. pontjában meghatározott rendkívüli karbantartás keretében, a Felülvizsgálat és Karbantartás Tűzvédelmi Műszaki Irányelvekben meghatározott tartalommal és dokumentációval.

 

A beszerzési eljáráshoz szükséges egyéb információ:

Napelemes rendszer komplett karbantartása az érvényben lévő jogszabályok és az ide vonatkozó Tvmi ajánlások, és a telepítő átadási dokumentációjának karbantartási leírásainak megfelelően.

Alkalmassági feltétel:

Az Ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik legalább 1 db a beszerzés tárgya szerinti referenciával, amely egy adott éven belül, 2022 és 2023 években középületeken lett elvégezve, melynek értéke legalább nettó 2.000.000.-Ft. Ezt kérjük referencianyilatkozat formájában cégszerűen aláírva ajánlatához csatolni!

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, elérhetőségét, a tevékenység tárgyát, valamint nettó ellenértékét!

 

Az ajánlatnak tartalmaznia kell:

Karbantartás:

  • Évi két alkalommal (6 havonta) napelemekről azon szennyeződések eltávolítását, ami a string termelését korlátozza, legalább 10%-os mértékben, fényképes dokumentálással (előtte-utána)
  • Megrendelő évi plusz egy alkalommal rendkívüli tisztítást írhat elő, ha olyan időjárási körülmény alakul, ami a napelemek termelését legalább 10% korlátozza.
  • Fogyasztási adatok leolvasása és termelési adatok letöltése és azok szerkesztett formában történő elektronikus leadása.
  • A nem webes rendszereknél a helyi leolvasás kötelezettsége
  • Távfelügyeleti rendszer kiépítéséhez szükséges internetes hálózat kiépítésének ajánlata, fényképekkel kiegészítve árazott és árazatlan formában.
  • Távfelügyeleti rendszer működésének biztosítása és javítása (ahol kiépítésre került)
  • Elosztók, csatlakozó vezetékek ellenőrzése, karbantartása és javítása
  • Élet-tűz- és balasetveszélyes hibák azonnali elhárítása
  • Karbantartási ütemterv elkészítése, amit az üzemeltetőnek jóvá kell hagyni
  • A helyszínen nem elhárítható garanciális hibák esetén a garanciális szolgáltató haladéktalanul történő értesítése a károk minimalizálása érdekében
  • A karbantartási dokumentumok, hibalisták, javítási dokumentumok és fényképek leadása papír és elektronikus formában (email)
  • Hibajavítási kötelezettség valamint a garanciális problémák kezelése 72 órán belül
  • Rendelkezzen a szolgáltatási tevékenységhez szükséges eszközökkel és raktárkészlettel

 

Javítás (munkadíj)

-Rezsióradíj elszámolással a helyszínen dokumentált, tényleges javítással eltöltött munkaidő alapján (tartalmaznia kell az összes költséget pl.: kiszállás, emelőkocsi, rezsianyag…stb )

 

További feltételek:

-részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be

-vállaljon minimum 12 hónap jótállási időt

-fogadja el a 30 napos fizetési határidőt

 

Általános elektromos előírások:

Az ajánlatnak tartalmaznia kell az esetleges finomtakarítás költségeit is.

A kivitelezés során figyelembe kell venni, hogy a munkavégzés működő közösségi épületben történik!

A berendezési tárgyak bevédéséről a Vállalkozónak kell gondoskodnia!

A közlekedési útvonalakat folyamatosan tisztán kell tartani!

A vállalkozók az átadott műszaki leírások, mellékletek és a helyszíni felmérés alapján határozhatják meg a végzendő munkák mennyiségét. Ezt követően nincs mód észre vételezésre.

A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről. A műszaki átadás-átvétel feltétele többek között, hogy a Vállalkozó a keletkezett építési és bontási hulladékot lerakóhelyi átvételét bizonyító szállítólevelek másolatát, továbbá az ártalmatlanításra, újra hasznosításra való átvételt igazolja, az igazolást csatolja az építési napló mellékleteként.

A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget abban az esetben is ha a költségvetés tételeinél nem szerepel, de a megvalósításhoz elengedhetetlenül szükséges (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, anyagszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei, tervekben, engedélyekben szereplő előírásokat). A szakszerűtlen karbantartási tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni. A karbantartás során a munka jellegének megfelelő általános szerelési munkavédelmi utasításban előírtakat be kell tartani. Az elektromos szerelést a jelenleg érvényben lévő szabványok, és rendeletek szerint kell kivitelezni.

Minden újonnan felszerelésre kerülő elektromos berendezés felszerelés előtt a pontos helyét is a felhasználó határozza meg. A műszaki megoldásaitól eltérni csak a megrendelővel történt egyeztetés után lehetséges.

A karbantartási munka nem építési engedély köteles tevékenység.

Az ideiglenes áramvételezési helyről érintésvédelmi jegyzőkönyvet kell készíteni melyet a munkaterületen kell tartani!

 

A karbantartás és javítás műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek:

-Beépített anyagok teljesítménynyilatkozatai, minőségi tanúsításai, műbizonylatai (magyar nyelvű)

-Karbantartási dokumentumok, hibalisták, javítási dokumentációk és fényképek megküldése

-Kivitelezői szabványossági nyilatkozat (alkalmazott szabványok feltüntetésével) javítás esetén

-Helyszínen leigazolt munkalapok

-A karbantartási és javítási munkák elvégzése során a helyi üzemeltetési referenst kell keresni, akitől naprakész nyilvántartást kapnak. A munkalapot az üzemeltetési referensnek is alá kell írnia.

-Garanciajegyek

A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni.

Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.

 

A Vállalkozó évente a karbantartási tevékenységekről 2db számlát nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után. Az eseti javítások elszámolása Megrendelői jóváhagyást követően külön számlázás mellett történik, mely tartalmazza a munka és anyagdíj szerinti részletezést. Amennyiben Megrendelő árajánlatot elfogadja, úgy külön megrendelés formájában rendeli meg a munkát. Megrendelő a külön megrendelt javítási munkákra és anyagbeszerzésre kizárólagosságot nem biztosít!

A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.

A megrendelő előleget nem fizet.

 

További információt nyújt: Hulmann Ferenc +36 30/174-6978



Letölthető állományok:
Vállalkozási keretszerződés_SZTE 40 helysz napelem karbant. és eseti javítás 2év.pdf
1.sz. melléklet Napelem táblázat aktuális helyszínlista.xlsx
Felolvasólap 40 helyszín napelem karb 1+1 év_mód.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Módosított műszaki leírás SZTE 40 helyszín napelemes karbantartása 1+1 év.doc
Szakmai kérdések és válaszok_10.10.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kiíráshoz csatolt szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: geller.eva@szte.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Hulmann Ferenc Tel: +36 30/174-6978 E-mail: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: geller.eva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, MI MBI irodavezető

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hulmann Ferenc, elektromos muszaki ellenor SZTE Muszaki Igazgatóság Muszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-586, +36 (62) 544-000/4586

email: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárás értékelés alatt áll.