A beszerzés tárgya: SZTE 40 helyszínén lévő napelemes rendszer komplett karbantartási és javítási munkái
Szerződés időtartama: a hatályba lépéstől számított 1+1 év, mindösszesen 2 év, illetve hatálya maximum a teljes szerződéses időszakra meghatározott keretösszeg (nettó 14.990.000 Ft) lehívásáig terjed. Évenként a határozott idő lejártát megelőző 30. napig bármelyik fél jogosult a szerződést felmondással megszüntetni. Amennyiben ilyen felmondás nem történik, úgy a szerződés további 1 év határozott időre meghosszabbodik. A szerződés a 2 év lejártával, illetve a jelen szerződés 3. pontjában megadott lehívható keretösszeg elérése esetén hatályát veszti.
Teljesítés tervezett időpontja: a szerződés hatályba lépését követő dokumentált munkaterület átadást követően a rendszer karbantartási feladatokat 6 havonta köteles végezni a Vállalkozó, az eseti javítási munkálatokat a Megrendelővel történt egyeztetések alapján a szerződés hatálya alatt folyamatosan.
A beszerzés rövid ismertetője: SZTE 40 helyszínén lévő napelemes rendszer komplett karbantartási és javítási munkái az 54/2014.(XII.5.) BM rendelettel kiadott Országos Tűzvédelmi Szabályzat 255. §. (7.) f. pontjában meghatározott rendkívüli karbantartás keretében, a Felülvizsgálat és Karbantartás Tűzvédelmi Műszaki Irányelvekben meghatározott tartalommal és dokumentációval.
A beszerzési eljáráshoz szükséges egyéb információ:
Napelemes rendszer komplett karbantartása az érvényben lévő jogszabályok és az ide vonatkozó Tvmi ajánlások, és a telepítő átadási dokumentációjának karbantartási leírásainak megfelelően.
Alkalmassági feltétel:
Az Ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik legalább 1 db a beszerzés tárgya szerinti referenciával, amely egy adott éven belül, 2022 és 2023 években középületeken lett elvégezve, melynek értéke legalább nettó 2.000.000.-Ft. Ezt kérjük referencianyilatkozat formájában cégszerűen aláírva ajánlatához csatolni!
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, elérhetőségét, a tevékenység tárgyát, valamint nettó ellenértékét!
Az ajánlatnak tartalmaznia kell:
Karbantartás:
Javítás (munkadíj)
-Rezsióradíj elszámolással a helyszínen dokumentált, tényleges javítással eltöltött munkaidő alapján (tartalmaznia kell az összes költséget pl.: kiszállás, emelőkocsi, rezsianyag…stb )
További feltételek:
-részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be
-vállaljon minimum 12 hónap jótállási időt
-fogadja el a 30 napos fizetési határidőt
Általános elektromos előírások:
Az ajánlatnak tartalmaznia kell az esetleges finomtakarítás költségeit is.
A kivitelezés során figyelembe kell venni, hogy a munkavégzés működő közösségi épületben történik!
A berendezési tárgyak bevédéséről a Vállalkozónak kell gondoskodnia!
A közlekedési útvonalakat folyamatosan tisztán kell tartani!
A vállalkozók az átadott műszaki leírások, mellékletek és a helyszíni felmérés alapján határozhatják meg a végzendő munkák mennyiségét. Ezt követően nincs mód észre vételezésre.
A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről. A műszaki átadás-átvétel feltétele többek között, hogy a Vállalkozó a keletkezett építési és bontási hulladékot lerakóhelyi átvételét bizonyító szállítólevelek másolatát, továbbá az ártalmatlanításra, újra hasznosításra való átvételt igazolja, az igazolást csatolja az építési napló mellékleteként.
A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget abban az esetben is ha a költségvetés tételeinél nem szerepel, de a megvalósításhoz elengedhetetlenül szükséges (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, anyagszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei, tervekben, engedélyekben szereplő előírásokat). A szakszerűtlen karbantartási tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni. A karbantartás során a munka jellegének megfelelő általános szerelési munkavédelmi utasításban előírtakat be kell tartani. Az elektromos szerelést a jelenleg érvényben lévő szabványok, és rendeletek szerint kell kivitelezni.
Minden újonnan felszerelésre kerülő elektromos berendezés felszerelés előtt a pontos helyét is a felhasználó határozza meg. A műszaki megoldásaitól eltérni csak a megrendelővel történt egyeztetés után lehetséges.
A karbantartási munka nem építési engedély köteles tevékenység.
Az ideiglenes áramvételezési helyről érintésvédelmi jegyzőkönyvet kell készíteni melyet a munkaterületen kell tartani!
A karbantartás és javítás műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek:
-Beépített anyagok teljesítménynyilatkozatai, minőségi tanúsításai, műbizonylatai (magyar nyelvű)
-Karbantartási dokumentumok, hibalisták, javítási dokumentációk és fényképek megküldése
-Kivitelezői szabványossági nyilatkozat (alkalmazott szabványok feltüntetésével) javítás esetén
-Helyszínen leigazolt munkalapok
-A karbantartási és javítási munkák elvégzése során a helyi üzemeltetési referenst kell keresni, akitől naprakész nyilvántartást kapnak. A munkalapot az üzemeltetési referensnek is alá kell írnia.
-Garanciajegyek
A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni.
Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.
A Vállalkozó évente a karbantartási tevékenységekről 2db számlát nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után. Az eseti javítások elszámolása Megrendelői jóváhagyást követően külön számlázás mellett történik, mely tartalmazza a munka és anyagdíj szerinti részletezést. Amennyiben Megrendelő árajánlatot elfogadja, úgy külön megrendelés formájában rendeli meg a munkát. Megrendelő a külön megrendelt javítási munkákra és anyagbeszerzésre kizárólagosságot nem biztosít!
A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.
A megrendelő előleget nem fizet.
További információt nyújt: Hulmann Ferenc +36 30/174-6978
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kiíráshoz csatolt szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: geller.eva@szte.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Hulmann Ferenc Tel: +36 30/174-6978 E-mail: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: geller.eva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Az aktuális beszerzési eljárás értékelés alatt áll.
SZTE Gazdasági Szervezet
6720 Szeged, Horváth M. u. 1/B