Ajánlat sorszáma:
SZTE/2021/PM11650
Ajánlattételi határidő: 2021. július 13 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 365 naptári nap illetve a megadott keretösszeg lehívásáig
A beszerzés rövid ismertetője:
Tárgy: Az SZTE szervezeti egységeinél, tanszékeinél lévő ablak és split, multi klímaberendezések eseti javítása, karbantartása, tisztítása, fertőtlenítése.
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja:
Szerződéskötéstől számított 365 naptári nap illetve a megadott keretösszeg lehívásáig.
A teljesítés helyei:
Az SZTE szervezeti egységeinél, tanszékeinél.
A beszerzés tárgya és mennyisége, ajánlattételi/ árazási szempontok:
Az SZTE szervezeti egységeinél, tanszékeinél lévő ablak és mobil, valamint split és multi klímaberendezések eseti javítása, karbantartása, tisztítása, fertőtlenítése.
Eseti javítás rezsióradíja:
- Rezsióradíjon a javítással eltöltött 1 órai időszak díját értjük. A rezsióradíj fedezetet kell, hogy nyújtson a leendő vállalkozónak a javítás munkadíján kívül a kiszállási díjra, a műhelyben történő javítás esetén a ki és beszállítás költségére. A javításra fordított munkaidő akként számítandó, hogy az első megkezdett óra egy órának számít, viszont ezenfelül minden megkezdett fél órát számíthat fel a leendő vállalkozó. Az egyes javítások esetén a javításra fordított munkaidőt összeszorozva a nettó rezsióradíjjal kapjuk meg a javítás munkadíj nettó értékét (Ft/óra).
Karbantartási munkadíj:
- Az ajánlatkérő a klímák eseti megrendelésére történő karbantartási díját érti kiszállási díjjal (alkalom/nettó Ft). Az ajánlattevő adja meg az ajánlott karbantartási díjait. A karbantartás a klímaberendezések teljesítmény és energiafelhasználás gyári specifikációjának, valamint a készülékek hosszú élettartalmának elérését segíti. Az előforduló kisebb hibákat megszünteti, megelőzi a nagyobb meghibásodást. A karbantartás során elvégzendő feladatok:
-
A split klíma beltéri egységek tisztításának menete:
- Porszűrők portalanítása, folyóvizes lemosása.
- Szűrőbetétek lemosása, szükség szerinti cseréje.
- A hőcserélő tisztítása, fertőtlenítése.
- A nagyon elkoszolódott készülék teljes szétszerelése, tisztítása.
- Vegyszeres kezelés, fertőtlenítés, a baktérium, penész, gombatelepek kialakulásának megelőzése.
- Hibaellenőrzés
- A kültéri egység ellenőrzése:
- Sűrített levegős tisztítás.
- Csatlakozók ellenőrzése
- Gáznyomás mérés.
- Kültéri egység hőcserélőjének átmosása tisztító szerrel
- Hibaellenőrzés
Reagálókészség:
- Az ajánlatkérő reagálási időn a munkaidőben 7 és 17 óra közötti időszakban az értesítéstől a munkamegkezdésig eltelt időt érti, mely idő nem haladhatja meg a 24 órát.
Jótállás:
- Az ajánlatkérő az eseti javítás és szükséges időszakonkénti karbantartás során javított, vagy karbantartott részegység ismételt meghibásodása esetén vállalt jótállás időtartalma min 1 év.
Adatszolgáltatás:
- Az ajánlatkérő az adatszolgáltatás alatt az érti, hogy a klímaberendezések karbantartása, javítása során az ajánlattevőnek dokumentálnia kell a klímaberendezés főbb műszaki paramétereit (típus, hűtőközeg fajtája, gy.szám, beépítési helyét), berendezésenként évente 1 alkalommal és azt a megrendelőnek a munka végeztével át kell adnia.
Ajánlati feltételek és alkalmassági/alkalmatlansági szempontok:
A szerződés megkötésétől számított egy éven keresztül köteles a Vállalkozó a Megrendelő számára az SZTE szervezeti egységeinél, tanszékeinél eseti megrendelésre klíma berendezéseket karbantartani, javítani, az ajánlatban szereplő árakkal teljesíteni, legfeljebb nettó 14.5 millió Ft összeghatárig. A Megrendelő írásos megrendelése esetén a Vállalkozó köteles a megrendelt munkát 5 munkanapon belül elvégezni. A megrendelt és elvégzett munkát a Vállalkozó munkalapon leigazoltatja az Intézet vagy Kar képviselőjével. Az elvégzett munka számlázásának feltétele a leigazolt munkalap valamint a Megrendelő által aláírt teljesítésigazolás.
Általános követelmények: ld. csatolt dokumentum
Műszaki és szakmai alkalmasság igazolásához megkövetelt adatok és a megkövetelt igazolási módok az alábbiak (pályázat mellékleteként kötelezően csatolandó anyagok!):
Műszaki, szakmai alkalmasság igazolására beadandó dokumentumok, amelyeket az ajánlattevőnek és a 10%-ot meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának együttesen szükséges benyújtani:
-
Nyilatkozzon, hogy rendelkezik 2 db szerviz kocsival és nyújtsa be forgalmi engedélyének egyszerű másolatát. Ha nem a szerviz kocsi tulajdonosa, akkor nyújtsa be a használati jogát tartalmazó szerződés egyszerű másolatát.
-
Nyilatkozzon, nyertesség esetén biztosítani fog kosaras szerviz kocsit (min: 12m).
-
Mutassa be szakembereit az általuk aláírt szakmai önéletrajzzal (amely szerint rendelkeznek legalább egy év gyakorlati idővel, valamint amely ismerteti képzettségüket és végzettségüket) és csatolja a képesített személyek érvényes jogosultságát - amelyből legalább 1 fő rendelkezik H-I. kategóriára érvényes jogosultsággal - a NKVH rendszerből.
-
Kérjük, adja meg a Nemzet Klímavédelmi Hatóság rendszerében szereplő Céges regisztrációs számát.
Az alkalmasság minimum követelménye (i):
Műszaki, szakmai alkalmasságot kizáró tényező, amelynek az ajánlattevőnek és a 10%-ot meghaladó mértékben igénybe vett alvállalkozók együttesen is megfelelhetnek.
Alkalmatlannak minősíthető az ajánlattevő, ha
Alkalmatlan, ha nem csatolja a képesített személyek (6 fő) érvényes jogosultságát - amelyből legalább 1 fő rendelkezik H-I. kategóriára érvényes jogosultsággal - a NKVH rendszerből.
Alkalmatlan, ha nem szerepel érvényes regisztrációval Nemzet Klímavédelmi Hatóság rendszerében
Ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik ISO 9001, ISO 14001, minősítéssel.
Ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik legalább 1 fő munkabiztonsági (pl. SCC/VCA) szakemberrel.
Konzorciumi partnerség esetén a konzorciumi tagok közül legalább egyik tagnak rendelkeznie kell a fenti feltételekkel!
Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot és felolvasólapot az ajánlatukhoz (2.sz._melleklet_arazotabla) csatolni.
Letölthető állományok:
2.sz._melleklet_arazotabla.xlsxatlathatosagi_nyilatkozat3.docxfelolvasolap.docmuszaki_leiras1.docxnyilatkozat_alvallalkozok_bevonasarol_szerk..docxVállalkozási keretszerződés tervezet és 1.sz. melléklet.docBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Sári Krisztián, Tel.: +36 62/545-646; E-mail: sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
A Szegedi Tudományegyetem jelenleg hatályban lévő Szerződéskötési és Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján - amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Ft-ot - érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Vállalkozót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető
darvas.imre@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Sári Krisztián, gépész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Létesítményüzemeltetési és Gazdálkodási Iroda, tel: +36 (62) 545-646, +36 (62) 544-000/5646
email:
sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: KLÍMAKARB-2021 KONZORCIUM
Nyertes ajánlati ár: 14 499 400,-Ft+ÁFA