A beszerzés tárgya: SZTE Károlyi Mihály Kollégium épületeiben lévő 50 db biztonsági, állandó üzemű lámpatest cseréje az 54/2014 (XII.5) BM rendelet előírásainak megfelelően.
Teljesítés tervezett időpontja: dokumentált munkaterület adástól számított 90 naptári nap.
A beszerzés rövid ismertetője: SZTE Károlyi Mihály Kollégium épületeiben lévő biztonsági, állandó üzemű lámpatestek elavultak, rosszak, működésük bizonytalan, ezért cseréjük kötelező az 54/2014 (XII.5) BM rendelet előírásainak megfelelően. Az elkészült kivitelezésről átadási dokumentációt kell készíteni!
A beszerzési eljáráshoz szükséges egyéb információk:
- fokozott balestvédelmi szabályok betartása
- hétvégi és délutánonkénti munkavégzés
- részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be
- érvényes ajánlatot csak attól a vállalkozótól áll módunkban elfogadni, aki az előzetes bejáráson megjelent (a tárgyban korábbi ajánlattételi felhívás kapcsán történt bejáráson való részvételt jelen eljárásban elfogadjuk!)
- vállaljon minimum 24 hónap jótállási időt
- fogadja el a 30 napos fizetési határidőt
Szükséges anyagmennyiségek:
-50db 60×60 LED panel, kiemelőkerettel, állandó üzemű inverteres világítással
-Segédanyagok
-Lámpacseréből esetlegesen adódó festési hibajavítások (glettelés, festés)
Az előzetes helyszíni bejárás időpontja és helyszíne:
Bejárás helyszíne: 6724 Szeged, Kossuth L. sgt. 74.sz. alatti épület bejáratánál
Bejárás időpontja: 2021.06.02. (szerda) 10:00
Kontaktszemély: Hulmann Ferenc Tel.: +36 30/174-6978, E-mail: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu
Azok számára, akik a SZTE/2021/PM11505 számú ajánlattételi felhívás kapcsán részt vettek a helyszíni bejáráson és azt aláírásukkal igazolták, nem szükséges a helyszíni bejáráson való ismételt megjelenés!
Általános elektromos előírások: ld. csatolt műszaki leírás
A műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek: ld. csatolt műszaki leírás
A Vállalási árat a jelen ajánlattételi felhíváshoz mellékelt felolvasólapon kérjük megadni.
Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.
A vállalkozó 1 végszámlát nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.
A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.
A megrendelő előleget nem fizet.Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Hulmann Ferenc, Tel.: +36-30/174-6978; E-mail: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Nyertes ajánlattevő: Villszer Kft.
Nyertes ajánlati ár: 778 900,-Ft+ÁFA
SZTE Gazdasági Szervezet
6720 Szeged, Horváth M. u. 1/B