Ajánlat sorszáma:
SZTE/2021/PM11458
Ajánlattételi határidő: 2021. május 03 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a dokumentált munkaterület átadástól számított 60 naptári nap
A beszerzés rövid ismertetője:
Tárgy: SZTE SZAKK Klinikai Üzemeltetési Iroda részére iroda helyiségek kialakítása
A feladat leírása: ld. csatolt mellékletek
Munkavégzés helye: 6725 Szeged, Tisza Lajos krt. 107. (hrsz.: 3719)
Teljesítési határidő: a dokumentált munkaterület átadástól számított 60 naptári nap
Ajánlatkérő csak tételes árajánlatot fogad be.
Ajánlatkérő lehetőséget biztosít helyszíni bejárásra:
Helyszíni bejárás helyszíne: 6725 Szeged, Tisza Lajos krt. 107., GH udvar
Időpontja: 2021.04.26. (hétfő) 10 óra
Kapcsolattartó: Pál Dávid, Tel.: +36 30/631-2516, E-mail: pal.david@szte.hu
A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával.
Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.
A Megrendelő előleget nem biztosít.
A nyertes Vállalkozó 1 db végszámla kiállítására és benyújtására lesz jogosult a Megrendelő részéről kiállított teljesítésigazolást követően.
A kiíráshoz csatolt alaprajzok tájékoztató jellegűek a tervezett berendezéseket és azok elhelyezkedését illetően. A berendezési tárgyak beszerzése nem ezen kivitelezés kapcsán, hanem külön eljárás keretében valósul meg!
Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docxÉpítési-kivitelezési szerződés-tervezet_KÜI irodahelyiségek kial..docxFelolvasólap_tartalékkerettel.doc2021.03.11. KÜI költözés - Árazatlan költségvetés (+5%) módosított.xlsSzerződés 1.sz. mellékletei_alaprajzok (módosított).zip2021.03.11. KÜI költözés - Specifikáció módosított.pdf2021.03.11. KÜI költözés - Válaszok 1..docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Az ajánlattételi felhívás részét képezi az építési- kivitelezési szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Puskás Izabella, Tel.: +36-62/342-502, +36-30/361-8734; E-mail: puskas.izabella@szte.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak nettó 50 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető
darvas.imre@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Puskás Izabella, folyamat manager SZTE Klinikai Üzemeltetési Iroda, tel: +36-62/342-502, +36-30/361-8734
email:
puskas.izabella@szte.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Walter Építőipari Nonprofit Kft.
Nyertes ajánlati ár: 21 770 000,-Ft+ÁFA