Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2011  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (anyagok, eszközök)
Ajánlattételi felhívás:SZTE/2011/PB0207

Meghosszabbítás!!!

Ajánlattételi felhívás

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya:

 

„Projektorok és tartozékaik”

2011. október 26.

Ajánlat sorszáma: SZTE/2011/PB0207

Ajánlattételi határidő: 2011.11.08.

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2011.december 1. 16.00

A beszerzés rövid ismertetése:

„Projektorok és tartozékaik”

 

  • LG BS274 projektor   8 db
  • SMS CLF500 projektorkonzol 8 db
  • Vetíthető, filctollas, matt fehér falitábla, whiteboard,

mágneses prémium tábla 800C˚ zománc, induló készlet,

>4:3 képarány, 180x120 cm 1 db

  • AVTek WallVideo 200x150 fali vetítővászon 7 db

Kérem, az árak tartalmazzák a szállítási költségeket is!!

Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Érvényes ajánlat eljuttatható e-mailen keresztül is pdf formátumban, a felhívásban közzétett e-mail címre és határidőre történő megküldéssel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, főov.Besz.Főo., szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója:

Név:

Kádár András

Telefon:

+36 (62) 544-739, +36 (62) 544-000/4739

Tanszék vagy intézet:

SZTE JGYPK Dékáni Hivatal - Informatikai Szolgáltató Iroda

Beosztás:

irodavezető

Email cím:

kadar@jgypk.u-szeged.hu

 

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: STANDBY Irodatechnika

Beszerzés értéke: Br. 1 395 400 Ft