A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete országos piackutatási diákversenyt rendez olyan felsőoktatási intézményben tanuló hallgatók számára, akik piackutatást tanulnak vagy tanultak.
A verseny célja az egyetemi és főiskolai hallgatók körében elősegíteni a piackutatás gyakorlati alkalmazásának megértését, a szakma népszerűsítését. A verseny hozzá kíván járulni ahhoz, hogy a végzett hallgatók, akár ügynökségi, akár ügyfél oldalon kerülnek a jövőben kapcsolatba a piackutatással, szakmai hozzáértéssel kezeljék a kutatási igényeket és széleskörűen ismerjék azok megoldási lehetőségeit.
A feladat a Ringier Kiadó által megfogalmazott piackutatási briefen alapuló kutatás elkészítése. A verseny kétfordulós, az első fordulóban az NRC Kft. által készített Visitor Media Research (VMR) 2010 adatbázisa alapján kell a csapatoknak az elemzést lefolytatni. A második fordulóba jutó csapatok kérdőívét a támogató piackutató cégek online mintán lekérdezik, amelynek az eredményeit prezentálják a döntősök, az ügyfél- és ügynökségoldali szakértőkből álló zsűri előtt.
A téma: Az online médiafogyasztás és az online vásárlási szokások összefüggéseinek a vizsgálata. Feladat a 15-39 éves célcsoporton belüli, eltérő jellemzőkkel rendelkező csoportok feltárása, különbségek értelmezése.
Nyeremények:
I. helyezett:
A Média Hungary 2012 rendezvényen részvétel és előadási lehetőség,
illetve a tanulmány rövidített változatának megjelenése a Kreatív szakfolyóiratban,
valamint 400 000 Ft összértékben részvétel az SPSS Hungary tanfolyamain.
II. helyezett:
Ringier könyv- és ajándékcsomag,
valamint 200 000 Ft összértékben részvétel az SPSS Hungary tanfolyamain.
III. helyezett:
Ringier könyv- és ajándékcsomag,
valamint 150 000 Ft összértékben részvétel az SPSS Hungary tanfolyamain.
Határidők:
Szeretnénk kérni minden kedves versenyzőt, hogy a határidők betartására legyetek nagy figyelemmel, mivel az azon túli jelentkezéseket, illetve feladatleadásokat sajnos nem tudjuk elfogadni! Ezek a következők;
Jelentkezés: 2011. szeptember 30.
Írásbeli dolgozat leadása: 2011. november 18.
Elődöntősök kihirdetése: 2011. december 5.
Elődöntő, szóbeli forduló: 2011. december 14.
Döntősöknek a kérdőív leadása: 2012. január 25.
Adatbázis elérhető: 2012. február 09.
Döntős feladat beküldési határidő: 2012. március 12.
Döntő időpontja: 2012. március 28.
További információ: marianna.piskoti@uni-corvinus.hu
Diplomaosztó ,Európai Unió ,SZTE ,Szegedi Tudományegyetem ,felsőoktatás ,infláció ,klaszter ,kommunikáció ,konvergencia ,közszféra ,liberalizáció ,marketing ,munkanélküliség ,regionális gazdaságfejlesztés ,regionális politika ,regionális versenyképesség ,szervezeti kultúra ,területfejlesztés ,versenyképesség ,versenyszabályozás ,