Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2014  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (anyagok, eszközök)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2014/PB03137
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Informatikai és irodatechnikai eszközök
2014. február 25.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2014/PB03137

Ajánlattételi határidő: 2014. március 03 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: megrendeléstől számított 2-3 hét

A beszerzés rövid ismertetője:

1. részajánlati kör (számítógép konfiguráció 13 db)

2. részajánlati kör (TFT monitor 21 db)

3. részajánlati kör (Canon iP7250 1db)

4. részajánlati kör (duplex mono lézernyomtató irodai alkalmazásra 14 db) Kyocera FS-P2135DN

5. részajánlati kör (Lenovo ThinkPad Edge E130 1db)


Részletes műszaki tartalom a csatolmány szerint.



Letölthető állományok:
műszaki paraméterek leírása.xlsx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással
(Egyetemünk a számlát csak utólag, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)


Az ajánlatkérő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlattevő részére, az ajánlati árnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.


Az ajánlati árnak tartalmaznia kell a helyszíni üzembehelyezést és betanítást is.


A felsorolt termékekre külön-külön részajánlati körönként is tehető ajánlat. Helyettesítő termékre benyújtott ajánlatokat nem fogadunk el.


Az ajánlatban feltétlen tüntesse fel a termékekre vonatkozó jótállási időt/garanciális feltételeket is!

"Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 8 millió forintérték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz."


Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is.




Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Lajkóné Takács Ibolya

lajkone.takacs.ibolya@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Gonda Tibor, informatikus SZTE ÁOK Neurológiai Klinika, tel: +36 (62) 545-361, +36 (62) 544-000/5361

email: gonda@nepsy.szote.u-szeged.hu


Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Exicom, Perfect PC, Delta Systems, Printer Store
Nyertes ajánlati ár: 2 593 500,-Ft+ÁFA