Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)

Ajánlattételi felhívás SZTE/2021/PSZ11285

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Egér izomsejtek, vázizomszövet, szívizomszövet, extracelluláris vezikula RNS újgenerációs szekvenálása, bioinformatikai analízise:
Ajánlat sorszáma: SZTE/2021/PSZ11285

Ajánlattételi határidő: 2021. február 19 13:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: szerződés aláírásától számított 2 hónapon (60 naptári napon) belül

A beszerzés rövid ismertetője:

Letölthető állományok:
Árajánlat (003)_SZG jav.docx


További információk:

A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján, amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Forintot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.

 

SZTE ÁOK Biokémiai Intézet részére (6720 Szeged, Dóm tér 9.) Egér izomsejtek, vázizomszövet, szívizomszövet, extracelluláris vezikula RNS újgenerációs szekvenálása, bioinformatikai analízise:

 

 Szolgáltatás elvárt szakmai tartalma:

  • 36 db minta (egér izomsejtek, vázizomszövet, szívizomszövet, extracelluláris vezikula preparátum) feldolgozása, RNS izolálása, teljes mRNS vagy mikroRNS tartalom újgenerációs (MACE) szekvenálása és az eredmények bionformatikai analízise.

 

Átadásra kerülő eredménytermékek megnevezése:

  • 36 db újgenerációs szekvenálási adatsor, bioinformatikai eredmények, laboratóriumi jegyzőkönyv.



Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás a fent megnevezett feladatok ellátására.

 

Az ellenszolgáltatás összegét kötelezően a mellékelt árajánlat kitöltésével kérjük megadni:

 

 Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.



A projekt száma:

GINOP-2.3.2-15-2016-00040

A projekt címe, megnevezése:

"Szív- és vázizom-kutatások az alkalmazkodás, regeneráció és teljesítőképesség javítása érdekében (MYOTeam)"

 

Témaszám: 0U030 2402


  • Alkalmassági feltétel:
    • Ajánlattevő vonjon be a teljesítésbe min. 5 fő a szolgáltatás nyújtás szakterületének megfelelő tudományterületen PhD fokozattal rendelkező kutatót, akiket a szolgáltatás nyújtásának megvalósítása alatt teljes munkaidőben foglalkoztat.
    • Igazolási mód: Cégszerű nyilatkozat a szolgáltatásnyújtásban résztvevő min. 5 fő alkalmazott nevének, végzettségének és PhD fokozatának feltüntetésével, továbbá a nyilatkozaton szereplő kutatók szakmai önéletrajzának és végzettségét alátámasztó dokumentum csatolásával. Munkáltatói igazolás csatolása, hogy a kutatók a szolgáltatás nyújtónál alkalmazásban állnak.


Számlázási cím: Szegedi Tudományegyetem

6720 Szeged, Dugonics tér 13.

 

 

Fizetési mód: A szolgáltatás díja átutalással, egy összegben kerül kifizetésre a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, banki átutalással, az Intézet által igazolt teljesítést követően.

 

 

Szállítási, és számlaküldési cím:

SZTE ÁOK Biokémiai Intézet

(6720 Szeged, Dóm tér 9. )



jánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Keller-Pintér Anikó dr., tudományos főmunkatárs SZTE ÁOK Biokémiai Intézet, tel: +36 (62) 342-811, +36 (62) 544-000/2811

email: keller.aniko@med.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: AVIDIN Kft.
Nyertes ajánlati ár: 9 295 130,-Ft+ÁFA