Ajánlat sorszáma:
SZTE/2016/PSZ07011
Ajánlattételi határidő: 2016. szeptember 29 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2016.október 1-től 2017. március 31-ig. Ajánlatkérő a szerződéses időszak alatt nem rendelhet meg olyan szolgáltatást, amellyel a közbeszerzési értékhatár feletti összes ellenérték kerülne megrendelésre.
A beszerzés rövid ismertetője:
Felsőoktatás-menedzsment témakörhöz kapcsolódó szakértői kapacitás rendelkezésre állásának biztosítása, az alábbiak szerint:
A Szegedi Tudományegyetem kancellári feladatrendszerének, szervezeti hátterének és folyamatainak fejlesztéséhez szakértői kapacitást kíván igénybe venni. A hazai és a nemzetközi felsőoktatás-menedzsment legjobb gyakorlatainak, megoldásainak implementációjával kívánja az Egyetem hatékonyabbá tenni igazgatási, gazdálkodási, működési gyakorlatát. Az Egyetem az alábbi – kancellár által felügyelt – területekre fókuszálva tervezi tanácsadói szolgáltatás igénybe vételét:
- A kancellárhoz tartozó szervezet áttekintése, javaslattétel
- A kancellár közvetlen és kettős felügyelete alá tartozó munkakörök áttekintése
- Felelőségi és hatásköri rendszerek áttekintése, javaslattétel
- Szabályzatok, utasítások rendszerének áttekintése, teljességi vizsgálat,
- Beszerzés szervezetének és folyamatinak áttekintése, javaslatok,
- az SZTE informatikai szervezetének, folyamatinak vizsgálata, javaslatok,
- Gazdasági adminisztráció szervezete, folyamatok
- Igazgatási szervezet, folyamatok
- Költségvetés tervezésének folyamata - javaslattétel
- Klinikai irányítás, gazdálkodás szervezete, folyamata
- Controlling tevékenység fókusza, tartalma,
- Kül-és belföldi földi best practice bemutatása
- Fejlesztési projektekkel, pályázatokkal kapcsolatos szakértői közreműködés
Az Egyetem a fenti témák vonatkozásában, a feladatok, külső tanácsadói kompetencia-igények felmerülése esetén tervezi a jelen beszerzésben lekötött kapacitások lehívását.
A lekötött kapacitás igénybe vétele:
Az ajánlattevő vállalja, hogy a fenti témákban, a kancellár által meghatározott – külön megrendelőben rögzített – feladatdefiníció alapján tanácsadói szolgáltatással közreműködik. A megrendelő tartalmazza a feladat leírását, az elvárt eredményterméket, a tervezett kapacitást. Az elvégzett feladatok elszámolása az egyes megrendelőkhöz kapcsolódóan, a tényleges tanácsadói ráfordítás alapján, az ajánlattevő által meghatározott tanácsadói napidíj alapján történik.
Bírálati szempont: összességében legelőnyösebb ajánlat
bírálati szempont |
súlyszám |
leírás |
legalacsonyabb összegű ajánlati ár |
5 |
Tanácsadói napidíj: ………,- Ft + Áfa
Ajánlatkérő az egy napra megajánlott nettó tanácsadó díjakat fogja értékelni a bírálat során.
|
Az ajánlattételi határidőt megelőző 3 év során teljesített az ajánlatkérésben felsorolt felsőoktatás-irányítási területek fejlesztésére vonatkozó referenciák száma: ……… db |
5 |
Figyelem! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 3 év során hány darab az ajánlatkérésben felsorolt felsőoktatás-irányítási területek fejlesztésére vonatkozó referenciával rendelkezik, és sorolja fel azokat minimálisan az alábbi tartalommal: teljesítés ideje, felsőoktatási intézmény megnevezése, az ajánlatkérésben is felsorolt felsőoktatás-irányítási terület megnevezése melyre a referencia vonatkozik.
|
További információk:
Pontozási szabályozás:
Az adott szempont szerinti legkedvezőbb értéket elérő ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.
Ajánlatkérő az összességében legelőnyösebb ajánlatot hirdeti nyertesnek
Alkalmassági feltételek:
- Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot legalább 1 db magyarországi felsőoktatási intézményben végrehajtott, kancellári rendszer implementációjához kapcsolódó szervezet-, folyamatfejlesztési projektről, melynek ellenértéke minimum 7.000.000,- Ft volt.
- Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot legalább 1 db klinikai központtal rendelkező magyarországi felsőoktatási intézmény folyamatinak áttekintéséről, melynek ellenértéke minimum 7.000.000,- Ft volt.
Figyelem! A referencianyilatkozatok formailag akkor megfelelőek, ha tartalmazzák legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél (magyarországi felsőoktatási intézmény) megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, elérhetőségét, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.
Fizetési feltételek: Vállalkozó a szolgáltatás díjáról minden egyes megrendelést követően 1 db számla benyújtására jogosult a tényleges tanácsadói ráfordítás alapján, az ajánlatában megadott tanácsadói napidíj szerint, melyeket a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással fizet ki.
Az ajánlat elvárt tartalma:
- Ajánlati ár a tanácsadói napidíjra vonatkozóan
- Ajánlattevő egyszerű nyilatkozata arról, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 3 év során hány darab az ajánlatkérésben felsorolt felsőoktatás-irányítási területek fejlesztésére vonatkozó referenciával rendelkezik, és azok felsorolása minimálisan az alábbi tartalommal: teljesítés ideje, felsőoktatási intézmény megnevezése, az ajánlatkérésben is felsorolt felsőoktatás-irányítási terület megnevezése melyre a referencia vonatkozik.
- Referencianyilatkozat legalább 1 db magyarországi felsőoktatási intézményben végrehajtott, kancellári rendszer implementációjához kapcsolódó szervezet-, folyamatfejlesztési projektről, melynek ellenértéke minimum 7.000.000,- Ft volt
- Referencianyilatkozat legalább 1 db klinikai központtal rendelkező magyarországi felsőoktatási intézmény folyamatinak áttekintéséről, melynek ellenértéke minimum 7.000.000,- Ft volt
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető
szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Fendler Judit dr., kancellár SZTE - Szegedi Tudományegyetem, tel: +36 (62) 342-300, +36 (62) 544-000/2300
email:
kancellar@rekt.szte.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: IFUA HORVÁTH & PARTNERS Kft., 1119 Budapest, Fehérvári út 79.
Nyertes tanácsadói napidíj: 110 000,-Ft+ÁFA/nap