Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)

Ajánlattételi felhívás SZTE/2021/PSZ11313

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Rövid, üzleti-hasznosítási modell kidolgozása, piacelemzése, piacfókuszálása, projekt-specifikus tevékenységek, melyek segítik a technológia kereskedelmi szempontból történő vonzóvá tételét
Ajánlat sorszáma: SZTE/2021/PSZ11313

Ajánlattételi határidő: 2021. március 02 13:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: I. mérföldkő: szerződéskötéstől 2021.03.31-ig. II. mérföldkő: 2021.04.01.-2021.05.31.

A beszerzés rövid ismertetője:

I.mérföldkő: Piacra lépési stratégia tervezés I.szakasz


1. Piacelemzés és kutatás
  • hazai és nemzetközi benchmark és 5x2 órás beszélgetés/termék ismertetés után
  • Célpiac kutatás (Facebook, Google) B2B, B2C, B2G piacon
Eredmény: hazai és nemzetközi benchmark, célpiac kutatási tanulmány

2. Kisarculat tervezés
  • Színcsalád megválasztása
  • Szlogen ajánlása és kialakítása (3 módosítási lehetőség)
  • 7-10 db ikon megtervezése (3 módosítási lehetőség)
  • Kombinált logó tervezés 3 db koncepcióban,1 db választott koncepció véglegesítése
  • Névjegykártya tervezés 1 db koncepcióban, kérés esetén 2 oldalasan.
  • Levélpapír tervezés 1 db koncepcióban.
  • Boríték tervezés 1 db koncepcióban.
  • E-mail aláírás tervezés 1 db koncepcióban.
Eredmény: Arculati terv, Ikonok, Logó (2-2 db színes és fekete-fehér szlogennel és szlogen nélkül) átadása vektoros, PSD, PDF, PNG és JPG formátumban, felhőben.

Egyéb anyagok (névjegykártya, levélpapír, boríték, email aláírás terv) átadása nyomdakész PDF vagy JPG formátumban, felhőben.

II.mérföldkő: Piacra lépési stratégia tervezés II.szakasz


1. Online disszeminációs felület létrehozása ( 6 menüponttal)
  • Rendelkezésre álló képi és szöveges tartalmak bekérése és feltöltése felhőbe.
  • Online platform szöveges tervének elkészítése.
  • Látványterv készítése 6 db menüpontról.
  • Drupal webrendszer telepítése és konfigurálása.
  • Menüpontok tartalmának feltöltése a szöveges terv alapján.
  • Design kialakítása mobilbarát verzióban.
  • Űrlap integrálása és konfigurálása.
  • Google Analytics és Facebook Pixel kódok beillesztése.
  • Statikus keresőoptimalizálás - meta adatok kitöltése.
  • Oktatás a rendszer használatáról.
Eredmény: Működő online disszeminációs felület a megadott paraméterek mentén.

2. Disszeminációs kiadvány szerkesztése
  • Elképzelések bekérése e-mailben.
  • Szöveges- és képi anyagok bekérése e-mailben.
  • 8 db oldal tervezése 1 db koncepcióban.

Eredmény: Szerkesztett kiadvány átadása nyomdakész formátumban, felhőben.

 

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

Piacelemzés és kutatásban vagy kisarculat tervezésben vagy online design (látványtervek és online platform) kialakításában szerzett tapasztalat.


Igazolási mód:

Ajánlattevő csatoljon egyszerű referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 3 év során teljesített piacelemzés és kutatásban vagy kisarculat tervezésben vagy online design (látványtervek és online platform) kialakításában szerzett tapasztalatról (legalább 1 db).

 

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződő fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát.

Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét a csatolt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.


További információk:

Fizetési mód:

Vállalkozó a teljesítések után, teljesítésigazolást követően, mérföldkövenként 1 db számla, azaz mindösszesen 2 db számla benyújtására jogosult, melyet az SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással egyenlít ki.


Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Koppány Enikő, üzletfejlesztési menedzser SZTE Kutatás-fejlesztési és Innovációs Igazgatóság, tel: +36 (62) 546-701, +36 (62) 544-000/6701

email: koppany.eniko@rekt.szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.